Zuid-Amerika here we come!

Voorbereidingen

Backpacken voor het eerst, dat is al een avontuur op zich. Alles wat je meeneemt moet passen in een rugzak en dan ook nog eens niet te zwaar zijn, zodat je tenminste blijft staan! Inmiddels al 2 keer ingepakt, 6 keer het lijstje gecheckt, toch weer nakijken of er niet iets ontbreekt en dan opnieuw aan de slag.

Jullie begrijpen dat we onszelf aardig bezig houden op deze manier en we hebben nog maar 11 daagjes te gaan voor we vertrekken.

We beginnen onze trip in Lima, Peru, waar we na een lange reis (ca. 15 uur plus nog de wachtuurtjes op Schiphol) 2 nachten verblijven. Daarna geen enkel idee, nou ja wel een beetje, wat we gaan doen. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed, want het is zomer (oh ja en stiekem ook regenseizoen haha) We gaan ons best doen om jullie mee te laten reizen..

Groetjes, Meraja en Bram

Sepha

Leuk en fijn om met jullie mee te kunnen reizen.
Zo ben ik er een beetje bij....
Ik ga je erg missen zus!!!!!

Dikke kus zus

Anissa

Hey fijn dat jullie het blog heben aangemaakt.
Ik ga je missen.
Heel veel plezier

Dikke kus Anissa

dennis

Bram/Meraja,

Heel veel plezier, geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Tot snel.
Dennis

Charly

Blog ziet er top uit!!!! Wat gaat de tijd snel!!! Succes nog met de laatste voorbereidingen!! Xx zal jullie missen!!!

Simone

We gaan jullie zeker volgen. Succes met de laatste voorbereidingen!

Veel plezier!
XXX

Henk

We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en wensen jullie heel veel plezier en mooie avonturen.